working trip


tadi saya beron9 ngan honey, dia suruh saya update sebab lama sgt tak update. bukan sengaja tak nak update tapi 8hb till 10hb saya kerja di luar. busy sangat takde masa nk berblog. cume intai2 kawan2 nya blog je. ingat balik je kl nak update tapi saya tak berapa sehat. terkena keracunan makanan. masa mlm kedua kat sana saya dah muntah2. hari ke 3 pon sama gak tak larat dah tak sabar nak balik umah. vomitting ngan diarrhea menyerang sampai ke ari ni. huhu bf pon sama sampai lembik2 dia. dah lah ek bercakap tentang sakit nanti org kata ngarut lak hehehehe.



flight from kl
alhamdulillah selamat sampai di bangkok dgn selamat.dok tunggu luggage.


sejak jadi reader blog ju i fall in love with blythe. hehehe kat sini byk tempat jual blythe tapi tak leh nak amek pic sebab dalam mall kan. terjumpe lak kedai ni tapi masa tu dah tutup tak leh nak masuk tapi dapat lah amek pic and bole nampak price dorang. murah sikit dari mall nya price. Ju kalau gi mesti borong tak ingat kan? heheh
ni pulak kat bts dorang. Schwarzkopf kuar hair colour guna Blythe cover cute giler kan. cuba gak cari tapi tak jumpe. kat kl ada gak kot.
one of my favourite shop sell sanrio items.
mac counter at bangkok airport. they have limited compact powder with Swarovski cyrstal so nice. but i did'nt buy it coz im not going to use it dan membazir kan?

happy sgt2 dorang still have the nail colour yg i nak sangat tapi dah abis stock kat semua outlet MAC kat tempat kita.Price memang mahal sikit compare ngan kl yang penting dapat beli. hehehehe colour pink ni cantek sangat tau.

No comments yet